11 Temmuz 2011 Pazartesi

O değilde ...

Firma : Büyükçe  bir  telecom firması

Pozisyon: Grup yöneticiliği

Gaf1



Yönetci: Hede hödö vs hizmetlerini sunan x grubuna yönetici pozisyonu için başvurmuşsunuz.

Ben : Evet efendim

Yönetici: Ya şimdi bize ne müdürler başvuruyor  a dan b den c den müdürler vs geliyorda adam alıyor orada xx ben şimdi yeni yapılanan gurup için o parayı o adama vermem.

Ben: benzeri bir grup ile çalıştığım için pozisyona aşinayım.

Yönetici: Ben sizi oraya direkt başlatmam . Önce sistem admin gibi 6-7 ay çalışırsın sistemi vs öğrenirsin sonra duruma göre bakarız.

Ben: Peki o a, b, c firmalalarındaki müdürlerden gelen olsaydı onlarada mı  6-7 ay adminlik yaptıracaktınız ?

Yönetici: evet ne sandınız ?

Ben:  Ben olsam o yaşta ve  o deneyimde olsam adminlik yapmamda...

Yönetici: !?!?!?


Gaf2

Yönetici: Ben sektörde x yıldır çalışıyorum her yerde tanıdığım var. Z ye gider bana o projeyi ver derim veriri. ben şöyleyim böyleyim hedeyim hödöyüm.      ( yazdıklarını çocuk bile yemez)
Bu işlerin nasıl yapıldığınıda iyi bilirim .Buna göre  siz ne kadar para istiyorsunuz ?



Ben: Siz ne teklif ediyorsunuz ?

Yönetici: Siz kendi değerinizi bilmiyormusunuz ?

Ben: Biliyorum biliyorum. Siz teklif edinde ben beğenmezsem söylerim.

Yönetici: !!?!?!?!


Ben: ( o kadar sıkıldım ki ) O değilde siz rakı içiyormusunuz ?

Yönetici: ( !?!?!?) bazen ..

Ben: O zaman sizinle bir rakı sofrası yapalım. Sizi dinlemek büyük keyif olur.

Yönetici: !?!?!?! x 2


Ben: iyi günler beyfendi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!