15 Ekim 2014 Çarşamba

Aaa Severmisiniz ?



Yer        Anadolu yakası
Firma     Büyük bir inşaat firması
Katılanlar IK Direktörü, IT Direktörü ve nacizane X


Klasik başlangıçları geçelim...

Okulum yabancı bir okul olduğu için denklik konusu sorgulanmakta.


IKD.    Sayın X, bu iyi olmadı. Sizi biz yurt dışına gönderirken sorun yaşarız.
            Size okuldan dolayı vize alamayız.

X         !?!?!?!
            Bir sorun telkil edeceğini düşünmüyorum, zira 2 defa Zürihe 1 defa Romanya, Bükreşe gittim.
            2 defa Shengen vizesi aldığım için sorun olmayacaktır.


Şimdi yaradana sığınıp " SEN BENİ SALAK MI SANIYORSUN NE ALAKASI VAR ?" diye  yüzüne haykıramıyorum ki .


Bir 20 dk lık uğraştan sonra sonuca varılır ve veda vakti gelir.


IKD.     Hoşçakalın, teşekkürler geldiğiniz için.

X           "Ben teşekkür ederim, görüşmek üzere" deyip tokalaşmak üzere elimi uzattım.



Hay uzatmaz olaydım....

IKD.     AAAA!!! o ne ? ( bileğimdeki zinciri kastediyor)

Not: takım elbise ve temiz traşlı olarak gittiğim görüşmeden küpe dahil hiçbir aksesuarım bulunmamakta sadece gömlek manşetimden gözüken zincirime kendisi takmış bulunmakta..

X           Uğur olarak verilen bir hediye, iyiniyet içinmiş.


IKD.      AAA sizde dövme de vardır şimdi ...


X           !?!?!?!?!?
              Yok canım, yaptırmadım hiç..

Şeytan aslında "var görmek istermisiniz" deyip düğmelere hamle et diyordu ama tuttum kendimi...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!