15 Ekim 2014 Çarşamba

CV okuma



Yer ünlüce bir yetenek avcısı firma..
Katılım Yetenek avcısı + müdürü + ben..

Görüşme başlangıcı gayet klasikdir.
Ta ki ..

Y.A.      Sayın X Çözüm mimarı olarak gerçekleştirdiğiniz projelerden bahseder misiniz ?

X(Ben)  Efendim, Çözüm mimarı bildiğiniz üzere farklı teknoloji ve ürünleri bir arada kullanıp
             bunları arzu edilen amaç ve hedeflenen sonuç doğrultusunda bir araya getirebilen kişidir.
             Bu açıdan bakarsanız ... projesinde ve .... projesinde bu görevin gerektirdiklerini
             göreceksiniz.

Burada problem şu ..
Aranılan pozisyon Telekom sektöründe Çözüm Mimarı.
Benim ise Telekom deneyimim olmasına rağmen(yeterince) Çözüm mimarı olarak çalıştığım sektör
Otomobil endüstrisi.

Y.A.     Peki Çözüm Mimarı olarak bu projelerinizden hangisinde en çok zorlandınız ?

X          Şimdi, projelerde muhakkak ki zorluklar oluyor ama bunların zorluk olarak ele alınması
             gerektiğini düşünmüyorum.

Kısaca "Çözüm mimarı olarak çalışmadım ki ne sormak istiyorsun?" demek istiyorum.
Bilirsiniz satışda "olmaz, yok" yasak kelimelerdir, bende uzak durmaya çalışıyorum.

Fazla uzatmayayım bu ve bunun gibi 3-4 soru cevapdan sonra..

M        Sayım X sektöre neden bu kadar tepkilisiniz ?

X         Efendim madem açık konuşuyoruz ben Telekom sektöründe Çözüm Mimarı olarak çalışmadım.
            Öz geçmişimde o şekilde bir ibare de mevcut değil.

M         !?!?!? EE kem küm çok özür dileriz. Arkadaşımız CV nizi okumadan mülakata çağırmış.


X          NASIL ?!?!?!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!