8 Temmuz 2011 Cuma

Beklediğim gibi çıkmadınız...

Yer önemli değil .

Şirket Kamuya çalışan büyük bir yazılım firması.

Yönetici: Bana biraz kendinizden bahsedermisiniz ?
Ben: ne bilmek istiyorsunuz?
Yönetic: Daha önce nerelerde çalıştınız ? neler yaptınız ? Okul vs den başlayalım.
Ben: (!?!?! )  Falandna mezun oldum filandan geldim .....

Yönetici : pek beklediğim gibi çıkmadınız.

Ben : Pardon ? Ne demek istediniz ?  ( kadın mı bekliyordu? Sarışın mı , esmer mi ne diyor bu allah aşkına ?)

Yönetici: Ben daha yazılıma yönelik biri olarak sizi düşünmüştüm.

Ben: (bu sefer açıkça dumur) ...

Aradaki 2-3 sn lik sessizlikten sonra.

Yönetici: Eh herneyse en azından tanışmış olduk . Geldiğiniz için teşekkür ederim.



Bomba kısmı ise şu;

Ben sistem mühendisiyim yazılım ile alakam yok ve öz geçmişim o firmaya bir referans vasıtası ile ulaşmış.


Eh be öküzüm bana 4 gün evvel randevu vermeden önce bir okusaydın ya cv mi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!