9 Temmuz 2011 Cumartesi

Yeni başlayan Yetkili arkadaşımız...

Firma: Call center

Poziyon:  Sistem ve Network mühendisi


Yönetici kişi ve IT takım lideri ile beraber ilk iş görüşmemin akabinde satın alma toplantısına dahil edilmek istendim.
Yönetici olan zeki beyfendinin planı şu idi. İki firmayı da aynı anda toplantıya alıp birbirine kırdırmak.
Aman yapmayın etmeyin diyerek araya 1 saatlik fark sokmayı başardım ama toplantıya dahil edilmekten kurtulamadım.

1. Firma

Yönetici amca: Merhaba beyler , Bu bize yeni başlayan arkadaşımız  X . Onuda bilgilendirmenizi istiyorum . ( Ben: Hobaa!!! daha maaaş yok birşey yok ama hadi bakalım en azından işi aldık )

Ben: Merhaba beyler , ben daha çok gözlemci olarak bulunup sorularımı sona saklayacağım..


Toplantı sonu :

Yönetici amca : X beyede ayrıntılı bir rapor yollarsınız.


1 saat sonra  dialog yine aynı ve ikinci firmayada aynı şekilde lanse edildim.


Sonuç mu ? Bu kişi kendi It kadrosunu işten atıp out source yapmayı bile düşündüğünü bana anlattı.
 iki ayrı toplantıya çağırılıp şirketin yabancı ortakları ile tanıştırıldım.

Ama ...


Ses soluk çıkmadı.


Buradan çıkartılacak sonuç :
Karşınızdakinin saygınlığı vs. hiç birşey ifade etmez parayı görmeden parmağınızı kıpırdatmayın.

Şimdi iki ekmek kapım kapanmış oldu. Çünkü şimdi o iki büyük firmaya neden üç saatliğine işe alındığımı asla anlatamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!