8 Temmuz 2011 Cuma

Siz birde bir stajer...

Termo ekipmanlar konusunda büyük bir firma

Pozisyon bilgi işlem müdürü

Gaf 1

Yönetici 1( ik): Şimdi siz ingilizce biliyormusunuz ?
Ben : kolej + Anadolu lisesi + ABD de üniversite de ing okudum.
Yönetici 1 : e tamam bende ABD de psikoloji okudum hede hödö vs ( ben : kuyruk acısı mı desem yoksa ağır lık mı koymaya çalışıyor ne )


Gaf 2

Yönetici 2 : sistemlerimiz hede dir hödüdür vs vs vs.

Ben : peki yedeklerini nasıl tutuyorsunuz ? Network topolojiniz nedir vs vs

Yönetici 2: bilmiyorum.

Bu sorudan sonra beni hiç sevmediğini belli etti.


Gaf 3

Ben: ( !!?!?!?)  Peki kaç kişilik bir ekip olacak ?

Yönetici 2 : siz birde bir stajer..



Buradan çıkartılacak sonuç Biz uluslar arasıyız, atarız tutarız ama cimriyiz. eşşek kadar yükü adama yıkarız ve maaş vermeden adını müdür koyar  devam ederiz.


Oldu başka emriniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!