9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bugün git yarın gel ..

Firma:  yazılım üreticisi

Yer : Bir teknopark


saat 14:00 deki görüşmeme avrmak için saat 11:30 da yola çıktım.
Ulaşımdaki 30 dk lık aksaklık sonucunda hemen firmayı arayıp görüşme yapacağım kişiye
20 dk kadar gecikebileceğimi bildirmek istediğimde  saat 12:50 idi.

Yetkiliye ulaşamadım ve santraldeki görevli yazılı olarak ileteceğini bildirdi.


Firmaya ulaşmam 14:33 beni o ana kadar arayan tek kişi aradaki ik firması yetkilisi.
Firma ofisine girdim ve  kendimi tanıttım.
Bana beklememi söyledikleri için beklemeye başladım.

Sonrasında bir telefonum olduğunu söyleyip çağırdılar , arayan ik firması idi ve çok geç kaldığım için görüşmeyi ertesi güne almak isteidklerini söylediler.

İK: yarım saat geç kalmışsınız bu durumda sizi görüşmeye yarın alalım.

Ben: Bundan bir saat evvel ben geç kalacağımı bildirmiştim ve hala 30 dk mız var nedne görüşmüyoruz?

İK: 30 dk görüşme için yeterli değil en az 1 saat gerekiyor adaylar için.

Ben: peki ben 20 dk geç geleceğimi söylediğimde neden kimse birşey demedi ?

İK: mesajınız o kişiye ulaşmamıştır. O an meşgul olabilir

Ben: Nasıl olur ? Hani o bir saati bana ayıracaktı ne ile meşgul olabilir ki ?
         Hem bir buçuk saat boyunca nasıl kimse kendine ulaşamaz ?

İK: ehm kem küm..

Ben: Bu şahsıma yapılan bir terbiyesizliktir. Kendisi burada karşıma çıkmıyorda araya aracı koyup
         bugün git yarın gel yaparak otorite kurup kendini mi saydıracak ? derhal adaylığımı geri çekin..


Buradan çıkacak sonuç:

İK cıların büyük bir çoğunluğu bir bok olamadıkları için ego tatmini altında saçma sapan şeyler yapabilirler buna saygısızlık ve eziyet dahil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!