9 Temmuz 2011 Cumartesi

Konsültasyon

Büyük bir lojistik firması.

Pozisyon : IT yetkilisi


Görüşme öncesi illet olduğum form doldurma işlemi ki dört sayfayı bulan özgeçmişden farklı hiç bir yanı yok .

Gaf 1:  İlk sayfada ad soyad vs derken ana baba adı mesleği falan ( damat olarak alacaklar ya)
            sonrasında adres telefon numarası vs


            Son sayfada son noktayı koymuşlar ...
             
             "Size ulaşabileceğimiz telefon numarası adress ve email bilgileri"

E yuh !!! dört sayfalık form hazırlıyorsun ama bir kere bile okumuyorsun belli yada okuduğunu anlamayacak kadar andavalsın.


Gaf 2: GÖrüşme odası kapısı açılır ve içeri bir heyet girer.
           Saydığımda kalantor oturuşundan patron dahil 14 kişinin orada olduğunu gördüm
           Herhalde ilk defa bir IT ci ile görüşeceklerdi konsültasyona ihtiyaçları vardı.

Yönetici 1: ... konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Ben: bence .... iyi olmakla beraber profesyonel çözümlerde tercih edilen bir yapı değil.

Yönetici 2: sice neden tercih edilmiyor ?

Ben: Çünkü marka bağımlılığı vs vs.

Yönetici 3: ....


Bu 13 kişiye kadar gitti ve başa dönerek devam etti I( patron vakurca oturuyordu )



Sonrasında işe kabul edilmediğim bana yeni bir işi bulduktan 3 hafta sonra bildirildiğinde güleyim mi ağlayayım mı bilemedim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Boş yazacaksan hiç yazma !!!