9 Temmuz 2011 Cumartesi

Kişilik testi..

Firma: Distribütor

Pozisyon: satış öncesi mühendisliği

Mülakat dili: İngilizce

Yönetici: yabancı

Gaf 1

Yönetici :  Formda kişisel başarınızı yazmamışsınız.

Ben: Kişisel başarı derken neyi kastettiğinizi anladığımı sanmıyorum. Çok genel bir kavram.

Yönetici : hayatınızda başarılı olduğunuz birşey yok mu ?

Ben:Hayatta yaptıklarımı başarı olarak gören biri değilim. Benim için başarı ancak iş süreci için  geçerli olabilir.  ( aslında onca sperm arasından yumurtaya ilk ben girdim ve bu en büyük başarımdır  demek isterdim ama ...) ( mütevazi olduğumu göstermeye çalışmam nafile anlamadı öküz)

Yönetici :  Eh oradan örnek verin bari...


Gaf 2

Yönetci: Sizi neden işe almalıyım ?

Ben : güvenilir, çabuk öğrenip çabuk tepki verebilen,  işi ileri götürebilen birisini arıyorsanız o pozisyona uygun olduğumu düşünüyorum.
( içimden geçen ise ulan hıyar senin ihtiyacın var ilan vermişsin ben başvurdum sende okudun öz geçmişimi çağırdın. yoksa okumadında kıvırmaya mı çalışıyorsun ?

 Beni neden işe alman gerektiğini bilmiyorsunda bana mı soruyorsun ?

 Hadi bir adım ileri gideyim , benim hangi yönümün güçlü olduğunu öğreneceksinde bunun firma içerisinde kendime uygun olan yeri belirlememi isteyeckesin de falan filan.

Ulan öküz bana kişilik testi yapan sendin. Madem güvenmiyorsun neden test yapıyorsun ?
Hadi onu geçtim testi sen bana yaptın ben sana değil . Ben senin iş ortamın hakkında ne bilebilirim ki ne kadar nereye uym sağlayacağımı kestirebileyim .

Tanışalı yarım saat olmuş hayvan ... )


Yönetici: Siz hala benim soruma cevap vermediniz ??!?

Ben:   Size kalmış  efendim

           dedim.

Yönetici: tamam teşekkürler .

dedi ve çıktı.



Ah be öküzüm , sen yurt dışında gördüklerini burada uygularsan çuvallarsın.

1 yorum:

  1. Güzel yorumlar. Font iyi. Hepimizin hayatı böyle mantıksızlıkları örgüleyip kendimize sistemler kurmakla geçiyor. Akrep burcu olduğu için işe giremeyen arkadaşım var..

    YanıtlaSil

Boş yazacaksan hiç yazma !!!