8 Temmuz 2011 Cuma

Biz farklıyız...

Yer büyük bir gıda firması

Pozisyon System admin


Yönetici : ya biz şimdi bu holdingin işlerini yapıyoruz. Oraya system admin lazım.

Ben: yani yapabilirim sorun değil.

Yönetici : biz farklıyız ama  maaşı tyam yatırırız. zam almak için holdingden sorarız verderlerse veririz öyle 3-5 ay beklemezsin. Ama holding ne derse o adam sabaha kalacak derse kalırsın ben karışmam ama derseki öğledne sonra gelsin ben yine karışmam ben sana maaşı veririm. Öyule kafana göre upgrade falan da yapamazsın  onlar isterse olur. Senede 2 defada son kullanma tarihi geçmek üzer eolan ürünlerden sana hediye veririler hepsi bu.  ssk falan filan sabit.

Buradan çıkartılacak sonuç;

Biz sikmeye eşşek arıyoruz orada seni bağırttıracaklar sakın gelip bana ağlama orada kimin altına yatarsan ona göre burada borun öter.


Oh ne ala...

2 yorum:

  1. eheh, burası eğlenceli olmuş, senin sinirin bozulmuş tabi ama ne yalan söyliym ben baya güldüm eğlendim, kusura bakma artık.

    bu arada mezun olalın çok mu oluyo, yoksa yeni mi başladın iş aramalara

    YanıtlaSil
  2. sektörde 15 senedir çalışıyorum.

    YanıtlaSil

Boş yazacaksan hiç yazma !!!